NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

diumenge, 16 de gener del 2011

Motivacions d'en Bernaus

Les meves motivacions per aceptar la participació al repte solidari d´Intermon Oxfam es poden resumir amb el seguent:

Com que ja fa uns anys que no treballo, em vaig buscant entreteniments per mantenir la forma fisica i mental en bones condicions. L´any passat, em va fer gràcia provar de participar a la Matagalls- Montserrat, que és una marxa atlètica de muntanya de 83 kms, que l´arribada està situada a dalt del monestir de Montserrat. Quan vaig arribar a la meta,destrosat pel cansament després de passar una tarde i una nit pujant i baixant muntanyes,em vaig dir a mi mateix que mai més tornaria a fer la Matagalls- Montserrat, que amb una vegada ja ni havia prou.

Però el que són les coses, fa uns messos vaig veure per Internet que l` ONG Intermon- Oxfam, de la qual soc associat, organitzava pel mes de maig una Trailwalker de 100 kms pel mateixos indrets que la Matagalls-Montserrat, de caràcter solidari per recaptar diners pels seus programes d´acció humanitària i de desenvolupament a diferents països del mon. Em va fer gràcia i vaig pensar que podria aceptar el repte, perqué la causa s´ho mereixia.

Per poder participar es tenia de fer amb un equip de 4 persones i 2 acompanyants de support. Vaig comentar-ho amb diferents companys de Corredors i finalment hem format un equip de 4 components que es diu “ NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA “. Cadascun de nosaltres hem de fer els 100 kms del repte i arribar a la meta els quatre junts. També ens comprometem a recaptar com a mínim la quantitat de 1500€ com ajuda humanitaria per a Intermon.

Desitjo que ens puguem trobar amb molts de vosaltres a les sortides previes d´entrenament.

1 comentari: