NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

dimarts, 15 de febrer del 2011

Ramon Gabara: Trailwalker-IO...Per què?

Quan em vaig assabentar d'aquest Repte del Trailwalker-IO a través d'una revista de la Fundació Intermon Oxfam, de seguida em va venir un "run, run" ..... 100 Km. en menys de 36 hores... en equip, tots junts, des del principi fins al final, ... i per una Causa solidària...

Vaig tractar d'aconseguir més informació; vaig buscar i vaig trobar companys que estaven o podien estar interessats en aquest Repte; finalment ens vam ajuntar el David, el Zenón, el Bernaus i jo mateix; se'ns van unir com a equip de suport la Raquel i la Llum. Tots junts, vam unir voluntats. Vam formar un Equip. Li vam buscar un nom: "NOSALTRES I TÚ, JUNTS PER UNA CAUSA".....

El nostre Equip tenia unes característiques que el podien fer especial.... Però malgrat que tots nosaltres ja haviem participat i superat alguns Reptes de diversa dificultat, ni els meus companys ni jo, haviem participat en un Repte d'aquestes característiques, al qual se li sumava a la vessant esportiva una nova vessant, la solidaria. De seguida ens vam il·lusionar amb aquest Repte, ens vam implicar absolutament, posant totes les nostres energies i tota la nostra implicació. Però al mateix temps cal dir que "no les teniem totes" ("com anirà?, ens en sortirem? com respondran els amics, els companys, la familia...? serem capaços d'arribar fins al final en aquesta aventura esportiva i solidaria.?.....") "NOSALTRES I TÚ, JUNTS PER UNA CAUSA", una Causa que no és teva, ni meva, que és de tots, de cadascú de vosaltres i nosaltres.....

Ara que ja estem totalment embrancats en aquest Repte, us he de dir, que personalment, aquesta és una de les coses en les que he participat a la meva vida de les quals em sento més orgullós i més content, i que m'està produint més satisfacció personal, i estic convençut que als meus companys d'Equip els hi passa una cosa similar.

Hi ha dues coses que el fan especial i diferent aquest Repte d'altres en els quals he participat:
-Per una banda, el fet de que sigui un Repte en Equip, en el qual tots sóm imprescindibles, i en el qual tots hem de col·laborar per poder aconseguir les fites proposades.
I he de dir que des de el primer moment, malgrat l'aparent diversitat de cadascú de nosaltres, hem pogut assolir un grau molt alt de complicitat i treball en equip, i a més a més ens ho estem passant fenomenal, tot gaudint d'aquesta col·laboració.
-La segona de les causes que fa que aquest Repte sigui tan especial és la seva vessant solidaria. És per aixó que estem posant moltes energies, moltes ganes i molta voluntat, i a hores d'ara, quan encara no hem assolit la part més difícil, ja ens sembla que només pel que s'ha aconseguit fins ara, ja pagava la pena embrancar-se en aquest Repte. Nosaltres hem posat les ganes, i hem començat a estirar cap a endavant, però veritablement nosaltres ens sentim només com a simples instigadors d'una Causa que ja no és només nostra, una Causa qué ara és ja de tots vosaltres, de cadascú, de cadascuna, de tots els que esteu col·laborant amb cada una de les vostres aportacions solidaries, amb cada un dels vostres missatges de suport i de recolzament...

Moltes gràcies! Seguim endavant, amb vosaltres al costat..... sempre endavant....


http://trailwalker.intermonoxfam.org/ca/equipos/ficha/nosaltres-tu-junts-una-causa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada